1.Tellimistingimused

1.1. Tingimused kehtivad isiku (edaspidi Klient) ja ostukeskkonna suurmuna.ee (edaspidi Ostukeskkond) omaniku Munajala OÜ vahel, Ostukeskkonna vahendusel teenuste ja toodete ostmisel tekkivate õigussuhete kohta.
1.2. Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad Ostukeskkonna vahendusel teenuste ja toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad õigusaktid.
1.3. Ostukeskkonnas tohib tehinguid teha vähemalt 18 aastane teovõimeline isik. Nõuetele mittevastava isiku poolt sooritatud tellimuste tagajärgede eest vastutab isik, kelle pangakontot või krediitkaarti kasutades on tasu maksmine sooritatud.
1.4. Ostukeskkond ei müü alkoholi alla 18-aastastele klientidele. Munajala OÜ´l on õigus isiku vanuse tuvastamiseks küsida isikuttõendavat dokumenti ning alaealise kliendi korral keelduda tellimuse täitmisest. Alaealise poolt tehtud alkohoolseid jooke sisaldavate lisatellimuste ettemaks tagastatakse ainult alkohoolse joogi maksumuse ulatuses isikule, kelle pangakontot või krediitkaarti kasutades on tasu maksmine sooritatud

2. Hinnainfo

2.1. Kõik hinnad on eurodes ja sisaldavad Eesti Vabariigis kehtestatud käibemaksusid.
2.2. Ettemaks on kohustuslik kõikidele tellitud toodetele ja teenustele. Tasumine toimub läbi internetipanga või krediitkaardiga makstes Munajala OÜ arvele LHV panka. Tellimuskinnitus saadetakse e-mailile.

3.Tellimisprotsess

3.1.Ostukeskkonnas valitakse soovitud toode, lisatakse ostukorvi, valitakse tarneviis ja tasutakse internetipanga kaudu või krediitkaardiga.
3.2.Tellimus jõustub peale ostukeskkonnas määratud summa tasumist, mis tehakse ülekandega internetipanga vahendusel või Visa ja MasterCard deebet- ja krediitkaardimaksetena.
3.3.Tellimiskinnitus saadetakse kliendile e-maili peale.
3.4.Tellimus täidetakse 24 tundi peale tellimuse esitamist.

4. Maksetingimused

4.1. Kliendi poolt Ostukeskkonna vahendusel ostetud teenuse/ toote eest tuleb tasuda kogu valitud teenuse maksumus. Tasu maksmisega kinnitab klient, et ta on tutvunud kõikide teenusepakkuja poolt Ostukeskkonna kaudu kättesaadavaks tehtud tingimuste ja reeglitega ning aktsepteerib neid.
4.2. Ostukeskkonnas määratud summa tasumine toimub ülekandega internetipanga vahendusel või Visa ja MasterCard deebet- ja krediitkaardimaksetena. Internetipanga vahendusel on võimalik ülekandega maksta järgmistest pankadest:Eesti – Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop, Pocopay ja Liisi ID.Vahetult pärast ülekande või kaardimakse sooritamist peab klient makse koheseks registreerimiseks klõpsama nuppu „tagasi kaupmehe juurde“.

5.Tellimuse tühistamine ja raha tagastamine:

5.1.Juhul kui soovite tellimuse tühistada, palun teatage sellest minimaalselt 24 tundi enne tellimuse täitmist e-mailile muna@suurmuna.com.Palun näidake kindlasti ära tellimuse number ja pangakonto number, millele soovite makse tagastust. Ülalnimetatud tingimuste järgimisel kanname Teile raha tagasi 2 tööpäeva jooksul.

6.Tarnetingimused

6.1.Toodetest on kookidel ja küpsetistel ettetellimise aeg 2 päeva.
6.2.Kõik tellitud tooted saab kätte Suure Muna kohvikust iga päev kell 11-19.

7. Turvaline maskmine

7.1 Pangalingiga maksmise turvalisus on kaitstud SSL-turvaprotokolliga, mis tagab selle, et vahetatavat informatsiooni ei saa kõrvalised isikud pealt kuulata ega muuta. Maksekeskus AS hoiab Tellija kaardiandmeid turvaliselt ning ei jaga neid kunagi kaupmeeste ega kolmandate osapooltega. Kaupmehe poolt ligipääsetav informatsioon piirdub kaardi tüübi (nt. Visa või MasterCard) ning kahe viimase numbriga kaardinumbrist.
7.2 Maksekeskus AS on PCI-DSS nõuetele vastav teenusepakkuja, kes pakub makselahendusi, sh vahendab Visa ja MasterCardi makseid, Euroopa Liidus tegutsevatele kaupmeestele ning muudele teenusepakkujatele. Kaardiandmete salvestamine toimub ainult läbi turvalise SSL ühenduse ning kaupmehel ega kolmandatel osapooltel pole täielikele andmetele ligipääsu.
7.3 Juhul kui Munajala OÜ`l tekib vajadus tellimuse tühistamise, muutmise ja raha tagastamise tingimustes toodud juhtudel ja ulatuses tagastada tasutud summa Ostjale siis kasutatakse selleks Maksekeskuse turvalist keskkonda.

8.Vaidluste lahendamine

8.1 Kliendi ja ostukeskkonna vahendusel teenuste/toodete ostmisega tekkinud vaidlused lahendatakse läbirääkimiste teel. Kokkuleppe mittesaavutamisel on Kliendil õigus pöörduda oma õiguste kaitseks Tarbijakaitseametisse. Vaidluste ning käesolevates tingimustes mitte välja toodud küsimuste lahendamisel lähtutakse Eesti Vabariigis kehtivatest õigusaktidest.

Ettevõtte andmed

Munajala OÜ
Reg. kood: 14013130
KMKR kood: EE101862370
Muna-Mäe, Haanja küla. Rõuge vald, Võrumaa 65101
muna@suurmuna.ee
58664668
suurmuna.ee